سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

هافبک تیم ملی

    نظر

هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

سعید عزت‌ اللهی مدل شد

صراط: هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی و باشگاه روستوف که رفته رفته جای خود را در فوتبال اروپا پیدا می‌کند این روزها وارد دنیای مدلینگ شده است.
عزت‌اللهی هم مثل علیرضا جهانبخش که چندی پیش به عرصه مدلینگ پا گذاشته بود این کار را انجام داد تا از این راه هم کسب در آمد کند.


شادی کریسمسی رضا قوچان نژاد

    نظر

ه گزارش "ورزش سه"، هیرنفین در حالی سال 2016 را به پایان می رساند که با درخشش مثلث تهاجمی خود از جمله رضا قوچان نژاد به بهترین عنوان چند سال اخیر خود در لیگ اردیویسه رسیده و سال 2016 را در جمع چهار مدعی کسب عنوان قهرمانی هلند به پایان خواهد رساند.


یورگن استریپل و شاگردانش با وجود این که هنوز یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده جایگاه چهارمی شان در سال 2016 را تثبیت کرده و با شادمانی از این عملکرد خیره کننده خود را مهیای برگزاری جشن های سال نو میلادی و آماده سازی برای حضور موفق در نیم فصل دوم می کنند.


در تصویری که سایت رسمی باشگاه هلندی روی خروجی خود قرار داد گوچی و رفقا با شادمانی آماده برگزاری جشن سال نو میلادی و کریسمس هستند، تصویری که بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی و میان طرفداران هیرنفین پیدا کرد و نشان داد آنها از عملکرد تک تک ستاره های خود از جمله قوچان نژاد رضایت دارند.

 


گوچی در پایان هفته شانزدهم لیگ هلند با به ثمررساندن 7 گل و دادن سه پاس گل جزو ارزشمندترین بازیکنان تیمش بود ضمنا این مثلث این بازیکن با آربر زنلی از کوزوو و سم لارسن در مجموع 20 گل و 10 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رساند تا مرگبارترین مثلث تهاجمی هلند لقب بگیرد.


ضرب الاجل کسر امتیاز از ملوان

    نظر

آرش نجفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد کسر 6 امتیازی از باشگاه ملوان به خاطر شکایت زلاتکوفسکی گفت: به جز مواردی که درمورد صدور ITC این بازیکن مطرح شده و من خیلی از آن اطلاعی ندارم. این بازیکن یکبار در سال 90 در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده و رای برای پرداخت 90 هزار دلار به این بازیکن صادر شده است. سپس همین شکایت را یکبار دیگر در فیفا توسط یک وکیل بین المللی علیه باشگاه ملوان مطرح کرده است. در حالیکه یک پرونده نمی تواند در دو مرجع قضایی رسیدگی شود. 

وی در مورد ضرب الاجل کسر امتیاز از ملوان گفت: نمی دانم اساس این خبر درست هست یا نه. با این حال اگر بنا بر ضرب الاجل است یعنی اینکه فیفا پرونده ملوان را به کمیته انضباطی می فرستد و در این صورت ممکن است 3 یا 6 امتیاز از ملوان کم شود. البته با توجه به بدسابقه بودن باشگاه های ایرانی معمولا 6 امتیاز کسر خواهد شد و 10 هزار فرانک سوئیس هم جریمه می شود اما اگر این رای هم صادر شود، یکماه فرصت اعتراض به آن را داریم . بنابراین درصورت صدور چنین رایی 40 روز زمان داریم البته ما تلاش می کنیم رای فیفا را تعدیل کنیم و به فیفا بگوییم صدور دو رای در مورد یک پرونده خلاف نظم عمومی است. که فیفا معمولا این مساله را قبول می کند. زیرا در مورد اشپیتیم آرفی و تیاگو آلوز من سابقه شکاندن رای فیفا را به نفع باشگاه های ایرانی داشته ام.

نجفی تصریح کرد: تلاش می کنیم که رای زلاتکوفسکی هم از 300 هزار دلار به نصف تعدیل پیدا کند و در واقع در سال اول حضور او در ملوان 90 هزار دلار به او پرداخت کنیم یعنی همان حکم صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و سال دوم هم برای رقمی با او به توافق برسیم.