سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

دستگاه های ذی ربط تعطیلی مدارس تهران

    نظر

خبرگزاری ایسنا: معاون عرانی استانداری تهران وضعیت فعالیت مدارس تهران در روز یکشنبه را اعلام ک.

حسن کریمی گفت: مجموعه بررسی دستگاه‌های ذی‌ربط تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 12  حاکی از این است که شاخص کیفیت هوای تهران برای فردا افزایش چشمگیری نخواهد داشت و قطعا این شاخص به عدد 150 نمی‌رسد.
معاون عمرانی استانداری تهران افزود: بر همین اساس امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه نمی شود و فردا مدارس تهران تعطیل نخواهد بود.

داوری بازی پرسپولیس سیاه جامگان

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده کارشناس داوری درباره قضاوت حاج ملک در دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان، گفت: آرمان اسدی کمک داور اول مسابقه که در صحنه گل دوم پرسپولیس با تشخیص درست خود در عدم اعلام آفساید نقش موثری داشت، یک بار دیگر در دقیقه 20 با دید خود به کمک داور مسابقه آمد و با استفاده از سیستم رادیویی اشتباه او را در تشخیص خطای هند دروازه بان سیاه جامگان به او اعلام نمود تا مانع از یک اشتباه بزرگ و پرحاشیه گردد. داور مسابقه در دقیقه 37 در حالی که مهاجم سیاه جامگان تعادل خود را در محوطه جریمه پرسپولیس از دست داده بود، به درستی دستور به ادامه بازی در این صحنه داد.

 

وی در ادامه افزود: حاج ملک در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول به درستی خطای طارمی را که به اوعتراض داشت، اعلام کرد.

کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک رخ داده در محوطه جریمه سیاه جامگان تصریح کرد: در دقیقه 46 مسابقه مدافع سیاه جامگان در حالیکه طارمی ضربه خود را به سمت دروازه این تیم زده بود، با یک تکل کنترل نشده او را سرنگون کرد که این صحنه می توانست یک پنالتی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.

 

او اضافه کرد: در دقایق 47 و 57 به درستی ترائوره و رضاییان را با کارت زرد جریمه کرد. خرید ذغال سرخ کن برقی در دقیقه 63 به درستی خطای آفساید سیاه جامگان را اعلام کرد.

مظفری زاده در ادامه درباره پنالتی اعلام نشده برای سیاه جامگان بیان کرد: دقیقه 66 سیف اللهی با بی احتیاطی مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه سرنگون شد که داور در این صحنه می توانست یک پنالتی به نفع سیاه جامگان اعلام کند.

 

 

او در پایان تصریح کرد: کمک داور این بازی به درستی گل آفساید طارمی را اعلام کرد و در نهایت در دقیقه 92 به درستی بازیکن سیاه جامگان را با کارت زرد دوم، جریمه کرد