سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

ضرب الاجل کسر امتیاز از ملوان

    نظر

آرش نجفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد کسر 6 امتیازی از باشگاه ملوان به خاطر شکایت زلاتکوفسکی گفت: به جز مواردی که درمورد صدور ITC این بازیکن مطرح شده و من خیلی از آن اطلاعی ندارم. این بازیکن یکبار در سال 90 در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده و رای برای پرداخت 90 هزار دلار به این بازیکن صادر شده است. سپس همین شکایت را یکبار دیگر در فیفا توسط یک وکیل بین المللی علیه باشگاه ملوان مطرح کرده است. در حالیکه یک پرونده نمی تواند در دو مرجع قضایی رسیدگی شود. 

وی در مورد ضرب الاجل کسر امتیاز از ملوان گفت: نمی دانم اساس این خبر درست هست یا نه. با این حال اگر بنا بر ضرب الاجل است یعنی اینکه فیفا پرونده ملوان را به کمیته انضباطی می فرستد و در این صورت ممکن است 3 یا 6 امتیاز از ملوان کم شود. البته با توجه به بدسابقه بودن باشگاه های ایرانی معمولا 6 امتیاز کسر خواهد شد و 10 هزار فرانک سوئیس هم جریمه می شود اما اگر این رای هم صادر شود، یکماه فرصت اعتراض به آن را داریم . بنابراین درصورت صدور چنین رایی 40 روز زمان داریم البته ما تلاش می کنیم رای فیفا را تعدیل کنیم و به فیفا بگوییم صدور دو رای در مورد یک پرونده خلاف نظم عمومی است. که فیفا معمولا این مساله را قبول می کند. زیرا در مورد اشپیتیم آرفی و تیاگو آلوز من سابقه شکاندن رای فیفا را به نفع باشگاه های ایرانی داشته ام.

نجفی تصریح کرد: تلاش می کنیم که رای زلاتکوفسکی هم از 300 هزار دلار به نصف تعدیل پیدا کند و در واقع در سال اول حضور او در ملوان 90 هزار دلار به او پرداخت کنیم یعنی همان حکم صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و سال دوم هم برای رقمی با او به توافق برسیم.